Poniżej znajdą Państwo opisy poszczególnych zajęć dostępnych na K2 Arena. Zapraszamy do zapoznania się co mogą Państwo osiągnąć na naszych zajęciach.

JĘDRNE POŚLADKI K2

To trening wzmacniający, ukierunkowany na dolne partie. Ćwiczenia z wykorzystaniem kettlebell, hantli i obciążników. Trening ma za zadanie wzmocnić i wyrzeźbić mięśnie pośladków i nóg. Zajęcia przeznaczone dla osób, którym szczególnie zależy na wzmocnieniu i wyrzeźbieniu dolnych partii mięśniowych (uda, pośladki). Zajęcia dla osób na każdym poziomie zaawansowania.

Cele treningu:

  • wzmocnienie i ujędrnienie dolnych partii ciała,
  • wysmuklenie sylwetki,
  • poprawa kondycji organizmu,
  • poprawa samopoczucia.
  • Wzmocnienie mięśni
  • Poprawa wydolności
  • Zwiększenie siły mięśniowej, ukierunkowane na dolne partie

JUMP & TONE K2

To trening kardio, polegający na ćwiczeniach na jednoosobowej trampolinie (wyposażonej w specjalny drążek)  wykonywanych w rytm muzyki. Ćwiczenia mogą być bardzo spokojne zaczerpnięte ze fitnessu, bez wybijania się do góry lub podnoszące tętno (bieg w miejscu). Mogą również polegać na kombinacji skoków o różnej intensywności, podczas których wzmacniają się mięśnie brzucha, pośladków i nóg. Dzięki możliwościom zastosowania wielu ruchów JUMP K2 zapewnia wszechstronny trening całego ciała, a miękka powierzchnia trampoliny zapewnia amortyzację.

Cele treningu:

  • przyspieszenie przemiany materii,
  • ujędrnienie dolnych partii ciała,
  • pobudzenie do pracy układu trawiennego,
  • poprawę kondycji,
  • zwiększenie wytrzymałości,
  • wzmocnienie mięśni,
  • dotlenienie organizmu.

Zajęcia dla kobiet i mężczyzn w każdym wieku – (posiadające dobry stan zdrowia, nieposiadające przeciwwskazań medycznych do uczestnictwa w JUMP K2

SHAPE K2

to trening ukierunkowany na redukcję tkanki tłuszczowej zalegającej na pośladkach, udach, biodrach, łydkach oraz ramionach. Trening o średniej intensywności, ujędrnia i modeluje całe ciało. Polecany jest osobom ze skłonnością do posiadania cellulitu, ale nie tylko! Trening jest dla wszystkich osób, które chcą poprawić kondycję oraz wygląd swojego ciała.

Pierwszą część zajęć stanowi rozgrzewka, która przygotuje nasze ciała do wysiłku.

Następnie wykonamy ćwiczenia wzmacniające połączone z ćwiczeniami cardio, w celu wymodelowania sylwetki i zwalczenia cellulitu. W końcowej fazie zajęć przeprowadzimy ćwiczenia rozciągające oraz relaksacyjne w celu rozluźnienia i odprężenia się po treningu

Trening jest dla wszystkich, bez względu na wiek i stopień zaawansowania.

Cele treningu:

  • zmniejszenie uporczywego cellulitu
  • redukcja tkanki tłuszczowej
  • modelowanie i kształtowanie sylwetki z wykorzystaniem niewielkich obciążeń
  • poprawa kondycji

PUMP & TONE K2

To trening fitness z wykorzystaniem sztang prowadzony do rytmicznej muzyki. Trening polega na wykonywaniu popularnych ćwiczeń z obciążeniem (przysiadów ze sztangą, wyciskania sztangi w staniu) według pokazywanej przez instruktora choreografii. Sekwencje ruchów są układane tak, aby po kolei wzmacniać wszystkie partie ciała. Szczególny nacisk kładziony jest na uda, pośladki, ramiona i barki.

PUMP & TONE K2 przeznaczony jest dla każdej zdrowej, dorosłej osoby, bez względu na jej poziom zaawansowania. Największe korzyści z zajęć mogą odnieść kobiety, ponieważ PUMP & TONE K2 ujędrniają i modelują całą sylwetkę.

Trening ten znakomicie nadaje się też dla mężczyzn, którzy chcieliby schudnąć oraz przyzwyczaić ciało do ćwiczeń z obciążeniem.

TRX K2

Trening TRX K2 to ćwiczenia z masą własnego ciała, do których wykorzystuje się specjalny zestaw regulowanych pasów.
W treningu TRX mięśnie pracują pokonując siłę grawitacji i dźwigając ciężar ciała ćwiczącego. Pozwala to na ich równomierny rozwój bez obciążania stawów i kręgosłupa. Podczas ćwiczeń z TRX wiele grup mięśniowych pracuje jednocześnie, w tym mięśnie głębokie, odpowiadające za prawidłową postawę i stabilizację sylwetki.

Cele treningu:

  • zwiększenie siły,
  • zwiększenie wytrzymałości,
  • poprawa równowagi,
  • ochrona układu ruchu przed kontuzjami oraz nadmiernym przeciążeniem.

Trening TRX K2 polecany jest każdemu, niezależnie od stopnia jego wytrenowania. Dzięki ćwiczeniom w zawieszeniu kobiety mogą wyszczuplić i ujędrnić sylwetkę, natomiast mężczyźni wyrzeźbić dowolną partię mięśni.

STEP K2

STEP K2 to trening choreograficzny z wykorzystaniem platformy zwanej stepem. Step należy do najbardziej lubianych i najpopularniejszych zajęć aerobowych na świecie. Intensywność ćwiczeń  zależy w dużym stopniu od wysokości stepu – można go regulować indywidualnie. W trakcie zajęć STEP K2 można zmierzyć się z dużą ilością różnych kombinacji ruchowych co sprawia, że trening na stepie to wspaniała zabawa dla każdego.

Ten intensywny trening ma przyspieszyć spalanie tkanki tłuszczowej, poprawić koordynację ruchową i pamięć oraz zapewnić dużą dawkę radości, dzięki specjalnie dopasowanej do układu energetycznej muzyce.

Cele treningu:

  • poprawa koordynacji i pamięci ruchowej
  • poprawa wydolności organizmu
  • redukcja tkanki tłuszczowej
  • wzmocnienie dolnych partii ciała

Z zajęć STEP K2 mogą korzystać zarówno kobiety jak i mężczyźni w różnym wieku. Bardzo ważną rolę odgrywa prawidłowe wchodzenie i schodzenie ze stepu, ponieważ zapewnia to bezpieczeństwo wykonywanych ćwiczeń i pozwala uniknąć obciążania stawów. Ważne jest, aby dobrze się czuć przy wykonywaniu choreografii, czerpać z tego radość i satysfakcje.

TBC K2

TBC K2 to kompleksowy trening ogólnorozwojowy, który ma na celu wzmocnienie oraz poprawę kondycji fizycznej. To trening wszystkich partii ciała: od mięśni grzbietu, aż do mięśni ud, pośladków i nóg.

Zajęcia składają się z prostych układów choreograficznych wykonywanych w rytm muzyki. Podczas ćwiczeń wykorzystuje się dodatkowe obciążenie w postaci ciężarków, stepów, taśm gumowych i innych sprzętów.

TBC K2  obejmuje wszystkie partie mięśniowe. Składa się z 10 – 15 minutowej rozgrzewki oraz treningu właściwego, podczas którego wzmacniane są najważniejsze grupy mięśniowe: nogi, ramiona, plecy, brzuch i pośladki. Ostatnie minuty treningu TBC K2 przeznaczone są na uspokojenie organizmu oraz rozciągnięcie i rozluźnienie mięśni najmocniej pracujących podczas zajęć.

Cele treningu:

  • zwiększenie wydolności fizycznej organizmu,
  • wzmocnienie siły mięśni,
  • delikatny zarys mięśni,
  • modelowanie i ujędrnianie całego ciała oraz poprawa sylwetki,
  • spalanie tkanki tłuszczowej