Poniżej znajdą Państwo opisy poszczególnych zajęć dostępnych na K2 Arena. Zapraszamy do zapoznania się co mogą Państwo osiągnąć na naszych zajęciach.

JĘDRNE POŚLADKI K2

To trening wzmacniający, ukierunkowany na dolne partie. Ćwiczenia z wykorzystaniem kettlebell, hantli i obciążników. Trening ma za zadanie wzmocnić i wyrzeźbić mięśnie pośladków i nóg. Zajęcia przeznaczone dla osób, którym szczególnie zależy na wzmocnieniu i wyrzeźbieniu dolnych partii mięśniowych (uda, pośladki). Zajęcia dla osób na każdym poziomie zaawansowania.

Cele treningu:

  • wzmocnienie i ujędrnienie dolnych partii ciała,
  • wysmuklenie sylwetki,
  • poprawa kondycji organizmu,
  • poprawa samopoczucia.
  • Wzmocnienie mięśni
  • Poprawa wydolności
  • Zwiększenie siły mięśniowej, ukierunkowane na dolne partie

JUMP & TONE K2

  1. To trening kardio, polegający na ćwiczeniach na jednoosobowej trampolinie (wyposażonej w specjalny drążek)  wykonywanych w rytm muzyki. Ćwiczenia mogą być bardzo spokojne zaczerpnięte ze fitnessu, bez wybijania się do góry lub podnoszące tętno (bieg w miejscu). Mogą również polegać na kombinacji skoków o różnej intensywności, podczas których wzmacniają się mięśnie brzucha, pośladków i nóg. Dzięki możliwościom zastosowania wielu ruchów JUMP K2 zapewnia wszechstronny trening całego ciała, a miękka powierzchnia trampoliny zapewnia amortyzację.
  2. Forma ćwiczeń fizycznych łącząca w sobie dużą dawkę zabawy i wysiłku. Pomaga kształtować i wzmacniać sylwetkę przy jednoczesnym czerpaniu frajdy ze skakania. Do treningu wykorzystywana jest jednoosobowa trampolina o małych rozmiarach, na której wykonuje się ćwiczenia zaczerpnięte z różnych dyscyplin sportowych. Najczęściej jest to kombinacja ćwiczeń znanych z aerobiku, dynamicznych biegów oraz wolnych i szybkich skoków.

Cele treningu:

  • przyspieszenie przemiany materii,
  • ujędrnienie dolnych partii ciała,
  • pobudzenie do pracy układu trawiennego,
  • poprawę kondycji,
  • zwiększenie wytrzymałości,
  • wzmocnienie mięśni,
  • dotlenienie organizmu.

Zalety treningu:

  • usprawnia krążenie, dotlenia;
  • przyspiesza przemianę materii, przyczynia się do uwalniania toksyn z organizmu;
  • zwiększa gibkość i koordynację ruchową;
  • sprawia dużo radości, zmniejsza poziom stresu i odpręża

Zajęcia dla kobiet i mężczyzn w każdym wieku – (posiadające dobry stan zdrowia, nieposiadające przeciwwskazań medycznych do uczestnictwa w JUMP K2

SHAPE K2

to trening ukierunkowany na redukcję tkanki tłuszczowej zalegającej na pośladkach, udach, biodrach, łydkach oraz ramionach. Trening o średniej intensywności, ujędrnia i modeluje całe ciało. Polecany jest osobom ze skłonnością do posiadania cellulitu, ale nie tylko! Trening jest dla wszystkich osób, które chcą poprawić kondycję oraz wygląd swojego ciała.

Pierwszą część zajęć stanowi rozgrzewka, która przygotuje nasze ciała do wysiłku.

Następnie wykonamy ćwiczenia wzmacniające połączone z ćwiczeniami cardio, w celu wymodelowania sylwetki i zwalczenia cellulitu. W końcowej fazie zajęć przeprowadzimy ćwiczenia rozciągające oraz relaksacyjne w celu rozluźnienia i odprężenia się po treningu

Trening jest dla wszystkich, bez względu na wiek i stopień zaawansowania.

Cele treningu:

  • zmniejszenie uporczywego cellulitu
  • redukcja tkanki tłuszczowej
  • modelowanie i kształtowanie sylwetki z wykorzystaniem niewielkich obciążeń
  • poprawa kondycji

PUMP & TONE K2

To trening fitness z wykorzystaniem sztang prowadzony do rytmicznej muzyki. Trening polega na wykonywaniu popularnych ćwiczeń z obciążeniem (przysiadów ze sztangą, wyciskania sztangi w staniu) według pokazywanej przez instruktora choreografii. Sekwencje ruchów są układane tak, aby po kolei wzmacniać wszystkie partie ciała. Szczególny nacisk kładziony jest na uda, pośladki, ramiona i barki.

PUMP & TONE K2 przeznaczony jest dla każdej zdrowej, dorosłej osoby, bez względu na jej poziom zaawansowania. Największe korzyści z zajęć mogą odnieść kobiety, ponieważ PUMP & TONE K2 ujędrniają i modelują całą sylwetkę.

Trening ten znakomicie nadaje się też dla mężczyzn, którzy chcieliby schudnąć oraz przyzwyczaić ciało do ćwiczeń z obciążeniem.

TRX K2

Trening TRX K2 to ćwiczenia z masą własnego ciała, do których wykorzystuje się specjalny zestaw regulowanych pasów.
W treningu TRX mięśnie pracują pokonując siłę grawitacji i dźwigając ciężar ciała ćwiczącego. Pozwala to na ich równomierny rozwój bez obciążania stawów i kręgosłupa. Podczas ćwiczeń z TRX wiele grup mięśniowych pracuje jednocześnie, w tym mięśnie głębokie, odpowiadające za prawidłową postawę i stabilizację sylwetki.

Cele treningu:

  • zwiększenie siły,
  • zwiększenie wytrzymałości,
  • poprawa równowagi,
  • ochrona układu ruchu przed kontuzjami oraz nadmiernym przeciążeniem.

Trening TRX K2 polecany jest każdemu, niezależnie od stopnia jego wytrenowania. Dzięki ćwiczeniom w zawieszeniu kobiety mogą wyszczuplić i ujędrnić sylwetkę, natomiast mężczyźni wyrzeźbić dowolną partię mięśni.

STEP K2

STEP K2 to trening choreograficzny z wykorzystaniem platformy zwanej stepem. Step należy do najbardziej lubianych i najpopularniejszych zajęć aerobowych na świecie. Intensywność ćwiczeń  zależy w dużym stopniu od wysokości stepu – można go regulować indywidualnie. W trakcie zajęć STEP K2 można zmierzyć się z dużą ilością różnych kombinacji ruchowych co sprawia, że trening na stepie to wspaniała zabawa dla każdego.

Ten intensywny trening ma przyspieszyć spalanie tkanki tłuszczowej, poprawić koordynację ruchową i pamięć oraz zapewnić dużą dawkę radości, dzięki specjalnie dopasowanej do układu energetycznej muzyce.

Cele treningu:

  • poprawa koordynacji i pamięci ruchowej
  • poprawa wydolności organizmu
  • redukcja tkanki tłuszczowej
  • wzmocnienie dolnych partii ciała

Z zajęć STEP K2 mogą korzystać zarówno kobiety jak i mężczyźni w różnym wieku. Bardzo ważną rolę odgrywa prawidłowe wchodzenie i schodzenie ze stepu, ponieważ zapewnia to bezpieczeństwo wykonywanych ćwiczeń i pozwala uniknąć obciążania stawów. Ważne jest, aby dobrze się czuć przy wykonywaniu choreografii, czerpać z tego radość i satysfakcje.

TBC K2

TBC K2 to kompleksowy trening ogólnorozwojowy, który ma na celu wzmocnienie oraz poprawę kondycji fizycznej. To trening wszystkich partii ciała: od mięśni grzbietu, aż do mięśni ud, pośladków i nóg.

Zajęcia składają się z prostych układów choreograficznych wykonywanych w rytm muzyki. Podczas ćwiczeń wykorzystuje się dodatkowe obciążenie w postaci ciężarków, stepów, taśm gumowych i innych sprzętów.

TBC K2  obejmuje wszystkie partie mięśniowe. Składa się z 10 – 15 minutowej rozgrzewki oraz treningu właściwego, podczas którego wzmacniane są najważniejsze grupy mięśniowe: nogi, ramiona, plecy, brzuch i pośladki. Ostatnie minuty treningu TBC K2 przeznaczone są na uspokojenie organizmu oraz rozciągnięcie i rozluźnienie mięśni najmocniej pracujących podczas zajęć.

Cele treningu:

  • zwiększenie wydolności fizycznej organizmu,
  • wzmocnienie siły mięśni,
  • delikatny zarys mięśni,
  • modelowanie i ujędrnianie całego ciała oraz poprawa sylwetki,
  • spalanie tkanki tłuszczowej

JOGA K2

Joga jest najstarszą znaną formą ćwiczeń psycho-fizycznych. Bazuje głównie na pozycjach ciała zwanych asana, procesach oczyszczających śatkrija oraz na kontroli oddechu pranajama.

Praktyka jogi czyni nas wolnymi od ograniczeń fizycznych i psychicznych, uwalnia od życiowych smutków i chorób. Prowadzi do osiągnięcia stanu równowagi na wszystkich poziomach naszego istnienia. Jeśli jesteśmy targani skrajnymi emocjami, gdy w naszym życiu brakuje stabilności – to czas, by zrobić pierwszy krok w kierunku jogi.
Joga oferuje tak wiele, że każda osoba która się z nią styka, otrzymuje coś w zamian. Trening ciała poprzez praktykę asan – pozycji jogi – daje zdrowie i harmonię. Asany były dopracowywane przez tysiące lat i w zamierzony sposób działają na każdy mięsień, nerw, gruczoł i narząd człowieka. Dlatego regularna praktyka czyni ciało silnym, elastycznym i lekkim. Daje energię i witalność, wzmacnia naturalne siły odpornościowe organizmu. Praktykując jogę głębiej osiąga się zrównoważony umysł i spokojny oddech. Można powiedzieć, że korzyści z jogi rozlokowane są na różnych półkach i każdy dostaje to, po co sięga.
Zdecydowana większość osób trafiających na zajęcia po raz pierwszy, przychodzi albo z ciekawości, albo zachęcona czysto fizycznymi korzyściami płynącymi z praktyki. Ze zdumieniem obserwują, jak stopniowo ustępują u nich bóle pleców, napięcie w okolicach karku, jak giętkie i podatne okazuje się ich własne ciało. To, co było niewyobrażalne, z czasem okazuje się możliwe lub przynajmniej w zasięgu ręki. Joga daje poczucie harmonii ze światem, lepsze zrozumienie siebie, własnego ciała, także jego potrzeb i ograniczeń.

„Praktyka jogi przywraca pierwotne poczucie miary i proporcji. Sprowadzeni do własnego ciała, naszego pierwszego instrumentu, uczymy się na nim grać, próbując wydobyć maksymalny rezonans i harmonię” (Yehudi Menuhin).

To przesłanie powinno być wystarczającym powodem, by pójść na zajęcia i odkryć fascynujący świat jogi

SUPER POŚLADKI K2

Dla kogo?

Zajęcia przeznaczone dla osób, którym szczególnie zależy na wzmocnieniu i wyrzeźbieniu dolnych partii mięśniowych (uda, pośladki). Zajęcia dla osób na każdym poziomie zaawansowania.

Co robimy na tych zajęciach ?

Zajęcia rozpoczynają się rozgrzewką, na której wykonujemy ćwiczenia angażujące wszystkie partie mięśniowe ciała, poczynając od kończyn górnych kończąc na partiach dolnych. Rozgrzewka trwa zazwyczaj około 10 minut.

Następnie przechodzimy do części głównej, czyli do treningu, który trwa około 35 minut. W tej części zajęć wykonujemy wszelkiego rodzaju ćwiczenia wzmacniające i ujędrniające dolne partie mięśniowe.

Zakończenie  ma charakter relaksacyjny, rozluźniający, trwa około 10 minut. Na zakończenie wykonujemy stretching.

Korzyści dla klienta:

  • wzmocnienie i ujędrnienie dolnych partii ciała,
  • wysmuklenie sylwetki,
  • poprawa kondycji organizmu,
  • poprawa samopoczucia

ZDROWY KRĘGOSŁUP K2

są to zajęcia skierowane do osób prowadzących siedzący tryb życia lub miewających problemy z kręgosłupem. Bardzo dobrze na tego typu zajęciach czują się też osoby starsze. Spokojne tempo, odpowiednio dobrane ćwiczenia, „w sam raz muzyka” – czynią te zajęcia atrakcyjnymi dla wszystkich, którzy chcą się zdrowo poruszać, a nie koniecznie przepadają za szybkim tempem i tradycyjnym aerobikiem. Ćwiczenia te mają na celu wzmocnienie mięśni mających wpływ na prawidłową postawę ciała – ćwiczone są mięśnie ud, pośladków, brzucha, mięśnie pleców oraz mięśnie wzdłuż kręgosłupa. Dużo jest ćwiczeń rozciągających i prostujących przygarbione ramiona i plecy. W zajęciach możliwe jest zastosowanie taśm rehabilitacyjnych, lekkich hantli, piłek fit ball, over ball, kolce oraz niestabilnych powierzchni. Ćwiczenia z zastosowaniem piłek i niestabilnych powierzchni wpływają na polepszenie równowagi oraz wzmacniają wszystkie mięśnie stabilizujące sylwetkę.

PILATES K2

Pilates jest to metoda mającą na celu stworzenie równowagi w ciele. Jest treningiem “dobrego samopoczucia”. Wpływa na to jak wygląda ciało, jak je odczuwamy i jak pracuje. Ćwiczenia bez stresu i męki wykonywane przy dźwiękach spokojnej muzyki wprowadzają nas w dobry nastrój i poprawiają wygląd ciała. Główną zaletą ćwiczeń jest ich niewiarygodna efektywność. Jest to trening całego ciała w skład którego wchodzą ćwiczenia inspirowane jogą, baletem i ćwiczeniami siłowymi.

Ich istotą jest rozciąganie, spinanie i rozluźnianie mięśni. System ten jest ukierunkowany na poprawę elastyczności, siły, równowagi i świadomości swojego ciała. Ten nieaerobikowy system ćwiczeń wymaga wysokiej koncentracji i skupienia, polega bowiem na wykonywaniu precyzyjnych i powolnych ruchów o niewielkim zasięgu. Mięśnie rozciągają się, wzmacniają i stają się bardziej elastyczne, przez co całe ciało odzyskuje sprężystość, poprawia się sylwetka, figura staje się smukła i młodzieńcza, a chód lekki i pełen gracji. Charakterystyczny dla metody Pilatesa jest także fakt, iż nie skupia się on tylko na mięśniach dużych i mocnych, ale wzmacnia też mięśnie małe i słabe, o istnieniu których często w ogóle nie zdajemy sobie sprawy dopóki nie zaczniemy ćwiczyć.

Niezwykłość metody Pilatesa polega między innymi na tym, że przynosi ona nie tylko korzyści fizyczne, ale także psychiczne. Poprawia wygląd całej sylwetki, ale również wpływa korzystnie na nasze samopoczucie. Niweluje bóle kręgosłupa i stawów oraz uczy nawyków poprawnego oddychania. Pilates jest odpowiedni dla każdego, niezależnie od wieku czy stanu zaawansowania.

Podczas ćwiczeń nie wykonujemy gwałtownych ruchów i podskoków – jest to metoda doskonała dla osób z bólami stawów i kręgosłupa, osób z nadwagą, osób starszych, lubiących spokojne ćwiczenia przy spokojnej muzyce. Pilates jest odpowiedni też dla tych, którzy długo nie ćwiczyli. To jakość czyni tę metodę tak efektywną i o tym nigdy podczas ćwiczeń nie wolno zapominać. Na zajęciach Pilatesa ćwiczymy bez butów.

Pilates jest dla wszystkich! Jest to metoda mającą na celu stworzeniu równowagi w ciele. Jest treningiem “dobrego samopoczucia”. Wpływa na to jak wygląda ciało, jak je odczuwamy i jak ono pracuje. Ćwiczenia bez stresu i męki wykonywane przy dźwiękach spokojnej muzyki wprowadzają nas w dobry nastrój i poprawiają wygląd naszego ciała.

Fizjoterapeuci i osteolodzy określają tę metodę jako jedną z najbezpieczniejszych form aktywności ruchowej.

Tytuł

Cross K2

Dla kogo ?

Osób pragnących wszechstronnego wzmocnienia swojego ciała. Cross-trening jest idealny dla osób uprawiających bieganie, sporty siłowe czy gry zespołowe jako uzupełnienie treningu, jak i zarówno dla tych, którzy rozpoczynają swoją przygodę ze sportem.

Co robimy na zajęciach ?

Metoda cross-treningu polega na łączeniu w sobie elementów gimnastyki, lekkoatletyki oraz ćwiczeń z obciążeniem np. sztang,  kettlebell czy lin battle ropes. W każdej sesji treningowej zastosujemy serie różnych ćwiczeń działających na wzmocnienie całego ciała.  Poza dużą intensywnością oraz ich tempem, zwrócimy uwagę na ich poprawne wykonywanie pod względem technicznym.

Korzyści dla klienta:

  • Poprawa kondycji, wydolności,
  • spalanie kalorii przy jednoczesnym budowaniu tkanki mięśniowej.

To wszystko osiągamy poprzez  wykonywanie bezpiecznych, mało kontuzjogennych ćwiczeń.