Poniżej znajdą Państwo opisy poszczególnych zajęć dostępnych na K2 Arena. Zapraszamy do zapoznania się co mogą Państwo osiągnąć na naszych zajęciach.

FAT KILLER

to trening ukierunkowany na redukcję tkanki tłuszczowej zalegającej na pośladkach, udach, biodrach, łydkach oraz ramionach. Trening o średniej intensywności, ujędrnia i modeluje całe ciało. Polecany jest osobom ze skłonnością do posiadania cellulitu, ale nie tylko! Trening jest dla wszystkich osób, które chcą poprawić kondycję oraz wygląd swojego ciała.

Pierwszą część zajęć stanowi rozgrzewka, która przygotuje nasze ciała do wysiłku.

Następnie wykonamy ćwiczenia wzmacniające połączone z ćwiczeniami cardio, w celu wymodelowania sylwetki i zwalczenia cellulitu. W końcowej fazie zajęć przeprowadzimy ćwiczenia rozciągające oraz relaksacyjne w celu rozluźnienia i odprężenia się po treningu

Trening jest dla wszystkich, bez względu na wiek i stopień zaawansowania.

Cele treningu:

  • zmniejszenie uporczywego cellulitu
  • redukcja tkanki tłuszczowej
  • modelowanie i kształtowanie sylwetki z wykorzystaniem niewielkich obciążeń
  • poprawa kondycji

Instruktor prowadzący: Agnieszka Wałek

TRX

Trening TRX  to ćwiczenia z masą własnego ciała, do których wykorzystuje się specjalny zestaw regulowanych pasów.
W treningu TRX mięśnie pracują pokonując siłę grawitacji i dźwigając ciężar ciała ćwiczącego. Pozwala to na ich równomierny rozwój bez obciążania stawów i kręgosłupa. Podczas ćwiczeń z TRX wiele grup mięśniowych pracuje jednocześnie, w tym mięśnie głębokie, odpowiadające za prawidłową postawę i stabilizację sylwetki.

Cele treningu:

  • zwiększenie siły,
  • zwiększenie wytrzymałości,
  • poprawa równowagi,
  • ochrona układu ruchu przed kontuzjami oraz nadmiernym przeciążeniem.

Trening TRX  polecany jest każdemu, niezależnie od stopnia jego wytrenowania. Dzięki ćwiczeniom w zawieszeniu kobiety mogą wyszczuplić i ujędrnić sylwetkę, natomiast mężczyźni wyrzeźbić dowolną partię mięśni.

Instruktor prowadzący: Anna Madej

Express Body Summer

Express Body Summer to kompleksowy trening ogólnorozwojowy, który ma na celu wzmocnienie oraz poprawę kondycji fizycznej. To trening wszystkich partii ciała: od mięśni grzbietu, aż do mięśni ud, pośladków i nóg.

Zajęcia składają się z prostych układów choreograficznych wykonywanych w rytm muzyki. Podczas ćwiczeń wykorzystuje się dodatkowe obciążenie w postaci ciężarków, stepów, taśm gumowych i innych sprzętów.

Express Body Summer obejmuje wszystkie partie mięśniowe. Składa się z 10 – 15 minutowej rozgrzewki oraz treningu właściwego, podczas którego wzmacniane są najważniejsze grupy mięśniowe: nogi, ramiona, plecy, brzuch i pośladki. Ostatnie minuty treningu Express Body Summer przeznaczone są na uspokojenie organizmu oraz rozciągnięcie i rozluźnienie mięśni najmocniej pracujących podczas zajęć.

Cele treningu:

  • zwiększenie wydolności fizycznej organizmu,
  • wzmocnienie siły mięśni,
  • delikatny zarys mięśni,
  • modelowanie i ujędrnianie całego ciała oraz poprawa sylwetki,
  • spalanie tkanki tłuszczowej

Instruktor prowadzący: Dagmara Bednarczyk

JOGA

Joga jest najstarszą znaną formą ćwiczeń psycho-fizycznych. Bazuje głównie na pozycjach ciała zwanych asana, procesach oczyszczających śatkrija oraz na kontroli oddechu pranajama.

Praktyka jogi czyni nas wolnymi od ograniczeń fizycznych i psychicznych, uwalnia od życiowych smutków i chorób. Prowadzi do osiągnięcia stanu równowagi na wszystkich poziomach naszego istnienia. Jeśli jesteśmy targani skrajnymi emocjami, gdy w naszym życiu brakuje stabilności – to czas, by zrobić pierwszy krok w kierunku jogi.
Joga oferuje tak wiele, że każda osoba która się z nią styka, otrzymuje coś w zamian. Trening ciała poprzez praktykę asan – pozycji jogi – daje zdrowie i harmonię. Asany były dopracowywane przez tysiące lat i w zamierzony sposób działają na każdy mięsień, nerw, gruczoł i narząd człowieka. Dlatego regularna praktyka czyni ciało silnym, elastycznym i lekkim. Daje energię i witalność, wzmacnia naturalne siły odpornościowe organizmu. Praktykując jogę głębiej osiąga się zrównoważony umysł i spokojny oddech. Można powiedzieć, że korzyści z jogi rozlokowane są na różnych półkach i każdy dostaje to, po co sięga.
Zdecydowana większość osób trafiających na zajęcia po raz pierwszy, przychodzi albo z ciekawości, albo zachęcona czysto fizycznymi korzyściami płynącymi z praktyki. Ze zdumieniem obserwują, jak stopniowo ustępują u nich bóle pleców, napięcie w okolicach karku, jak giętkie i podatne okazuje się ich własne ciało. To, co było niewyobrażalne, z czasem okazuje się możliwe lub przynajmniej w zasięgu ręki. Joga daje poczucie harmonii ze światem, lepsze zrozumienie siebie, własnego ciała, także jego potrzeb i ograniczeń.

„Praktyka jogi przywraca pierwotne poczucie miary i proporcji. Sprowadzeni do własnego ciała, naszego pierwszego instrumentu, uczymy się na nim grać, próbując wydobyć maksymalny rezonans i harmonię” (Yehudi Menuhin).

To przesłanie powinno być wystarczającym powodem, by pójść na zajęcia i odkryć fascynujący świat jogi.

Instruktorzy prowadzący: Ola Kruczek, Ola Mielczarek

SUPER POŚLADKI

Dla kogo?

Zajęcia przeznaczone dla osób, którym szczególnie zależy na wzmocnieniu i wyrzeźbieniu dolnych partii mięśniowych (uda, pośladki). Zajęcia dla osób na każdym poziomie zaawansowania.

Co robimy na tych zajęciach ?

Zajęcia rozpoczynają się rozgrzewką, na której wykonujemy ćwiczenia angażujące wszystkie partie mięśniowe ciała, poczynając od kończyn górnych kończąc na partiach dolnych. Rozgrzewka trwa zazwyczaj około 10 minut.

Następnie przechodzimy do części głównej, czyli do treningu, który trwa około 35 minut. W tej części zajęć wykonujemy wszelkiego rodzaju ćwiczenia wzmacniające i ujędrniające dolne partie mięśniowe.

Zakończenie  ma charakter relaksacyjny, rozluźniający, trwa około 10 minut. Na zakończenie wykonujemy stretching.

Korzyści dla klienta:

  • wzmocnienie i ujędrnienie dolnych partii ciała,
  • wysmuklenie sylwetki,
  • poprawa kondycji organizmu,
  • poprawa samopoczucia

Instruktor prowadzący: Kasia Chłopecka

ZDROWY KRĘGOSŁUP 

są to zajęcia skierowane do osób prowadzących siedzący tryb życia lub miewających problemy z kręgosłupem. Bardzo dobrze na tego typu zajęciach czują się też osoby starsze. Spokojne tempo, odpowiednio dobrane ćwiczenia, „w sam raz muzyka” – czynią te zajęcia atrakcyjnymi dla wszystkich, którzy chcą się zdrowo poruszać, a nie koniecznie przepadają za szybkim tempem i tradycyjnym aerobikiem. Ćwiczenia te mają na celu wzmocnienie mięśni mających wpływ na prawidłową postawę ciała – ćwiczone są mięśnie ud, pośladków, brzucha, mięśnie pleców oraz mięśnie wzdłuż kręgosłupa. Dużo jest ćwiczeń rozciągających i prostujących przygarbione ramiona i plecy. W zajęciach możliwe jest zastosowanie taśm rehabilitacyjnych, lekkich hantli, piłek fit ball, over ball, kolce oraz niestabilnych powierzchni. Ćwiczenia z zastosowaniem piłek i niestabilnych powierzchni wpływają na polepszenie równowagi oraz wzmacniają wszystkie mięśnie stabilizujące sylwetkę.

Instruktorzy prowadzący:  Kasia Rutkowska, Gosia Karwasiecka, Kasia Szatan, Arek Szymański

PILATES K2

Pilates jest to metoda mającą na celu stworzenie równowagi w ciele. Jest treningiem “dobrego samopoczucia”. Wpływa na to jak wygląda ciało, jak je odczuwamy i jak pracuje. Ćwiczenia bez stresu i męki wykonywane przy dźwiękach spokojnej muzyki wprowadzają nas w dobry nastrój i poprawiają wygląd ciała. Główną zaletą ćwiczeń jest ich niewiarygodna efektywność. Jest to trening całego ciała w skład którego wchodzą ćwiczenia inspirowane jogą, baletem i ćwiczeniami siłowymi.

Ich istotą jest rozciąganie, spinanie i rozluźnianie mięśni. System ten jest ukierunkowany na poprawę elastyczności, siły, równowagi i świadomości swojego ciała. Ten nieaerobikowy system ćwiczeń wymaga wysokiej koncentracji i skupienia, polega bowiem na wykonywaniu precyzyjnych i powolnych ruchów o niewielkim zasięgu. Mięśnie rozciągają się, wzmacniają i stają się bardziej elastyczne, przez co całe ciało odzyskuje sprężystość, poprawia się sylwetka, figura staje się smukła i młodzieńcza, a chód lekki i pełen gracji. Charakterystyczny dla metody Pilatesa jest także fakt, iż nie skupia się on tylko na mięśniach dużych i mocnych, ale wzmacnia też mięśnie małe i słabe, o istnieniu których często w ogóle nie zdajemy sobie sprawy dopóki nie zaczniemy ćwiczyć.

Niezwykłość metody Pilatesa polega między innymi na tym, że przynosi ona nie tylko korzyści fizyczne, ale także psychiczne. Poprawia wygląd całej sylwetki, ale również wpływa korzystnie na nasze samopoczucie. Niweluje bóle kręgosłupa i stawów oraz uczy nawyków poprawnego oddychania. Pilates jest odpowiedni dla każdego, niezależnie od wieku czy stanu zaawansowania.

Podczas ćwiczeń nie wykonujemy gwałtownych ruchów i podskoków – jest to metoda doskonała dla osób z bólami stawów i kręgosłupa, osób z nadwagą, osób starszych, lubiących spokojne ćwiczenia przy spokojnej muzyce. Pilates jest odpowiedni też dla tych, którzy długo nie ćwiczyli. To jakość czyni tę metodę tak efektywną i o tym nigdy podczas ćwiczeń nie wolno zapominać. Na zajęciach Pilatesa ćwiczymy bez butów.

Pilates jest dla wszystkich! Jest to metoda mającą na celu stworzeniu równowagi w ciele. Jest treningiem “dobrego samopoczucia”. Wpływa na to jak wygląda ciało, jak je odczuwamy i jak ono pracuje. Ćwiczenia bez stresu i męki wykonywane przy dźwiękach spokojnej muzyki wprowadzają nas w dobry nastrój i poprawiają wygląd naszego ciała.

Fizjoterapeuci i osteolodzy określają tę metodę jako jedną z najbezpieczniejszych form aktywności ruchowej.

Instruktorzy prowadzący: Kasia Rutkowska, Gosia Karwasiecka

Tytuł

ZUMBA

Zumba to niezwykle udane połączenie elementów tańca latynoamerykańskiego z aerobikiem, czyli z gimnastyką rekreacyjną. Zumba to muzyka, ludzie, pasja oraz ruch. Co ciekawe, tak innowacyjne zestawienie tańca i fitnessu od samego początku było inspirowane rytmami ulicy oraz gorącą kolumbijską muzyką. Wraz z biegiem czasu zumba zaczęła docierać do kolejnych zakątków kuli ziemskiej, stając się niesamowicie popularną formą aktywności fizycznej. Obecnie zumba stanowi nie tylko jeden z najbardziej znanych, ale i najmodniejszych programów łączących w sobie elementy aerobiku z tańcem latynoamerykańskim.

Dla kogo jest Zumba?

Zumba jest polecana wszystkim osobom, bez względu na wiek oraz płeć. Nie ważna jest kondycja fizyczna, nie liczą się także posiadane umiejętności taneczne. Tak spontaniczny trening zachwycił ludzi w wielu krajach na świecie. Kroki taneczne są bardzo łatwe do naśladowania, dlatego nie trzeba umieć tańczyć. Co więcej, zumba daje też możliwość dostosowania intensywności treningu do swoich indywidualnych potrzeb. W zumbie wystarczy uważnie patrzeć na instruktora, a następnie go naśladować – wykonywane ruchy wcale nie muszą być perfekcyjne i profesjonalne!

Zumba – idealny sposób na odchudzanie?

Zumba to trening nie tylko dla duszy, ale i dla ciała. W trakcie ćwiczeń do pracy są angażowane prawie wszystkie mięśnie ciała – ud, pośladków, brzucha, a nawet mięśnie grzbietu, które podtrzymują kręgosłup w odpowiedniej pozycji. W trakcie treningów nie odczuwamy bólu, a co więcej, nawet nie wiemy, która część naszego ciała pracuje. Zdaniem naukowców, zumba w trakcie jednej godziny ćwiczeń pozwala na spalenie nawet sześciuset kilokalorii. Oczywiście zumby nie można porównać do treningu na siłowni, ale systematyczny taniec z elementami fitnessu sprawi, że nasza sylwetka stanie się smuklejsza, a my przy okazji spalimy zbędną tkankę tłuszczową. Zumba znakomicie poprawia także kondycję.

Instruktor prowadzący: Kasia Miernicka

ZUMBA GOLD

to program skierowany do osób starszych, a także do wszystkich, którzy długo nie praktykowali żadnej aktywności fizycznej lub ze względu na problemy z nadwagą, stawami czy kręgosłupem mają ograniczone możliwości treningowe. Zumba Gold to zajęcia przeznaczone również dla osób zaczynających przygodę z Zumbą, dla kobiet w ciąży i pań, które chciałyby wrócić do formy po porodzie. To także doskonała propozycja dla osób po urazach i zabiegach, dla chorujących na cukrzycę lub nadciśnienie, a jak też dla  wszystkich, dla których tradycyjna ZUMBA jest zbyt dynamiczna. Zajęcia Zumba Gold oparte są na podobnej formule, co Zumba klasyczna – zwalniamy jedynie tempo i intensywność, ale świetna zabawa pozostaje!

Zumba Gold wpływa na ogólne zwiększenie wydolności i siły fizycznej, zwiększenie zakresu wykonywanych ruchów oraz uzyskanie, utrzymanie i poprawę elastyczności mięśni. W rezultacie pozwala na szybsze spalanie kalorii, poprawę sylwetki, lepszą kondycję i większą możliwość bezbolesnego wykonywania codziennych zajęć.

W Zumbie Gold przewidziano także ćwiczenia, które są przeznaczone dla uczestników o bardziej ograniczonej sprawności fizycznej, np. dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.

Instruktor prowadzący: Kasia Kochalska

STRONG BY ZUMBA

Zajęcia STRONG by Zumba łączą w sobie elementy treningu siłowego, funkcjonalnego i kardio. Muzyka towarzysząca treningom Strong by Zumba idealnie współgra z ćwiczeniami wykonywanymi przez uczestników zajęć. Każdy przysiad, podskok czy skłon mają odzwierciedlenie w dźwiękach. To idealne rozwiązanie dla osób, które lubią treningi ABS, ABT, obwodowe. Strong by Zumba pozwala uzyskać zbliżone efekty. Ćwiczący pracują z wykorzystaniem masy własnego ciała, dzięki czemu wzmocnią mięśnie całego ciała oraz wysmuklą i wyrzeźbią sylwetkę.

Instruktor prowadzący: Marta Stylska

POWER FIT BALL

To rewelacyjne zajęcia na dużych piłkach. Dynamiczne, urozmaicone, dopasowane do muzyki, dające dużą radość i zadowolenie ćwiczącym

Niezwykle połączenie ćwiczeń wytrzymałościowych i siłowych. Podczas zajęć głównie korzysta się z dużych piłek, a także akcesoria, jak np  sztangi , małe piłki czy hantle. Ćwiczenia niesamowicie poprawiają kondycję i wytrzymałość, spalaja mega dużą ilość kalorii, wzmacniają mięśnie głębokie. Zajęcia  modelują, wzmacniają , ujędrniają i wysmuklają nieziemsko ciało . POWER FIT BALL  to zajęcia kierowane dla kobiet i mężczyzn

Instruktor prowadzący: Kasia Szatan

STRONG & SEXY

Połączenie ćwiczeń wzmacniających i kształtujących sylwetkę, poprawiających kondycję i koordynację ruchową. Atrakcyjność treningu wynika z różnorodności ćwiczeń. Główny nacisk kładziony jest na wymodelowanie płaskiego brzucha, jędrnych pośladków i smukłych ud oraz usunięcie zbędnego cellulitu. Zestaw ćwiczeń stworzony przez kobietę dla kobiet.

Instruktor prowadzący: Kasia Szatan

TURBO SPALANIE + PŁASKI BRZUCH

 

To zajęcia inne niż standardowy aerobik. To przede wszystkim trening całego ciała o charakterze siłowo – wytrzymałościowym. Podczas zajęć wykonywane są ćwiczenia angażujące wszystkie partie mięśniowe, niesamowicie poprawiają wygląd ciała. Ćwiczenia z wykorzystaniem przyborów, takich jak: hantle, sztangi, gumy, kettlebell, stepy, piłki, bosu a także umiejętne wykorzystanie ciężaru własnego ciała. Poprawiają kondycję i wytrzymałość.  Trening dający rewelacyjne efekty w spaleniu tkanki tłuszczowej. Dzięki dużej różnorodności ćwiczeń, trening skierowany jest zarówno do kobiet  i mężczyzn.

Instruktorzy prowadzący: Kasia Szatan

INDOOR CYCLING

Zajęcia Indoor Cycling to ćwiczenia na specjalnych rowerach stacjonarnych. Prowadzone są przez wykwalifikowanego instruktora w rytm motywującej muzyki.

Korzyści z zajęć to przede wszystkim:

  • Redukcja wagi
  • Ujędrnienie pośladków
  • Wyszczuplenie nóg
  • Wzmocnienie układu sercowo-naczyniowego
  • Znaczna poprawa kondycji

Dodatkowym atutem jest świetna zabawa i potężna dawka motywacji.

Zajęcia polecane są dla osób zarówno stawiających pierwsze kroki w fitnessie jak i zaawansowanych uczestników zajęć.

Instruktorzy prowadzący: Ania Madej, Aga Wałek, Marta Stylska, Michał Rutkowski, Marcin Wolski, Bartek Hałasa